Marki, które powinieneś znać: Giacomo Conti
Powstała w 2006 roku polska marka Giacomo Conti stara się rywalizować o klientów z innymi rodzimymi firmami - Vistulą i Bytomiem, stawiając jednak na odważniejsze pod względem kolorystycznym produkty.
Marki, które powinieneś znać: Lacoste
Do świata mody trafiła prosto z kortu tenisowego. Koszulka polo z charakterystycznym krokodylem to najważniejszy produkt firmy założonej przez Rene Lacoste, tenisisty odnoszącego sukcesy sportowe w latach 20.
Marki, które powinieneś znać: MCS Marlboro Classics
Włoska marka, która w swoich kolekcjach czerpie wiele z amerykańskiej mody. MCS Marlboro Classics specjalizuje się w ubraniach casualowych, które mają być przede wszystkim uniwersalne i praktyczne.
Nic nie zapowiadało, że powstanie Wittchen
Po części to podróże sprawiły, że Jędrzej Wittchen założył przedsiębiorstwo produkujące artykuły skórzane, które dziś jest liderem na polskim rynku w tej kategorii.
Droga do sukcesu: Andy Katz-Mayfield i Jeff Raider z firmy Harry’s
Pewnego dnia Andy Katz-Mayfield zadzwonił do swojego przyjaciela. - Słuchaj stary wydałem na wkłady do maszynki i piankę do golenia 24 dolary. To nie jest warte nawet centa. Razem zrobimy coś lepszego - powiedział przyszły biznesmen. Już po pierwszych 9 miesiącach prowadzenia firmy Harry's jej założyciele sprzedali ponad 100 tys. zestawów do golenia.