BIZNES

Giacomo Conti - modne ubrania

Marki, które powinieneś znać: Giacomo Conti

Powstała w 2006 roku polska marka Giacomo Conti stara się rywalizować o klientów z innymi rodzimymi firmami - Vistulą i Bytomiem, stawiając jednak na odważniejsze pod względem kolorystycznym produkty.
Fot. Lacoste.com

Marki, które powinieneś znać: Lacoste

Do świata mody trafiła prosto z kortu tenisowego. Koszulka polo z charakterystycznym krokodylem to najważniejszy produkt firmy założonej przez Rene Lacoste, tenisisty odnoszącego sukcesy sportowe w latach 20.
Wittchen - opinie

Nic nie zapowiadało, że powstanie Wittchen

Po części to podróże sprawiły, że Jędrzej Wittchen założył przedsiębiorstwo produkujące artykuły skórzane, które dziś jest liderem na polskim rynku w tej kategorii.
MCS Marlboro Classics - opinie

Marki, które powinieneś znać: MCS Marlboro Classics

Włoska marka, która w swoich kolekcjach czerpie wiele z amerykańskiej mody. MCS Marlboro Classics specjalizuje się w ubraniach casualowych, które mają być przede wszystkim uniwersalne i praktyczne.
Założyli firmę Harrys i konkurują z dużymi markami

Droga do sukcesu: Andy Katz-Mayfield i Jeff Raider z firmy Harry’s

Pewnego dnia Andy Katz-Mayfield zadzwonił do swojego przyjaciela. - Słuchaj stary wydałem na wkłady do maszynki i piankę do golenia 24 dolary. To nie jest warte nawet centa. Razem zrobimy coś lepszego - powiedział przyszły biznesmen. Już po pierwszych 9 miesiącach prowadzenia firmy Harry's jej założyciele sprzedali ponad 100 tys. zestawów do golenia.

POLECANE

Dżentelmen a telefon. Jak z klasą korzystać ze smartfona?

Dziś trudno wyobrazić sobie życie bez smartfona. Służy nam nie tylko do rozmów, ale i przeglądania internetu, oglądania filmów czy robienia zdjęć. Jak prawdziwy dżentelmen powinien korzystać z telefonu?
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji na temat.