Marki, które powinieneś znać: Wólczanka
To najbardziej znana polska firma produkująca koszule. Wszystko zaczęło się w 1948 r.
Marki, które powinieneś znać: Gino Rossi
Obcobrzmiąca nazwa sprawia, że nie wszyscy zdają sobie sprawę, iż Gino Rossi to polska marka. Jej historia zaczęła się w 1992 r. w Słupsku, gdzie do dziś znajduje się główna siedziba spółki.
Marki, które powinieneś znać: Giacomo Conti
Powstała w 2006 roku polska marka Giacomo Conti stara się rywalizować o klientów z innymi rodzimymi firmami - Vistulą i Bytomiem, stawiając jednak na odważniejsze pod względem kolorystycznym produkty.
Jest takie miejsce w Polsce, skąd ucieka McDonald’s
Mówi się, że prowadzenie restauracji McDonald's to jeden z najlepszych biznesów franczyzowych. Jak się jednak okazuje nie wszędzie. W Koszalinie właśnie został zamknięty punkt tej sieci położony w samym centrum miasta. Podobno się nie opłacało.
Koniec marki Tallinder. Nieudana przygoda twórców Reserved
Zaledwie po ośmiu miesiącach marka Tallinder znika z rynku odzieżowego. - Przyniosła ona dwudziestokrotnie większe straty niż zakładaliśmy - mówią przedstawiciele firmy LPP, do której należy m.in. Reserved czy Mohito.
Jerzy Mazgaj – sprowadził luksus do Polski
Wprowadził do Polski luksusowe marki i jednocześnie rozwinął polską Vistulę. Jerzy Mazgaj od lat stara się też wytłumaczyć Polakom, czym jest luksus i jak odpowiedni strój wpływa na wizerunek.
Marki, które powinieneś znać: MCS Marlboro Classics
Włoska marka, która w swoich kolekcjach czerpie wiele z amerykańskiej mody. MCS Marlboro Classics specjalizuje się w ubraniach casualowych, które mają być przede wszystkim uniwersalne i praktyczne.
Marki, które powinieneś znać: Vistula
Jest jedną z najpopularniejszych polskich marek odzieżowych. Z firmy szyjącej garnitury Vistula stała się przedsiębiorstwem, które swoją ofertę kieruje zarówno do osób preferujących styl elegancki, jak i casualowy.
Marki, które powinieneś znać: McNeal
Klasyka w nowoczesnym wydaniu - tak można scharakteryzować produkty niemieckiej marki McNeal.
Kobiety czy mężczyźni – kto lepiej inwestuje?
Międzynarodowa Korporacja Finansowa Fidelity Investments przeprowadziła badanie mające na celu wykazać, która płeć lepiej inwestuje fundusze. W sondażu wzięło udział 8 mln klientów firmy.