Tommy Hilfiger – amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu

Tommy Hilfiger - książka
Fot. Wikipedia (tommyhilfiger1951/

Nigdy nie był zdolnym uczniem, raz nawet nie zdał do następnej klasy. Raczej nie słuchał nauczycieli, ale zawsze podczas lekcji spoglądał na ich stylizacje. Na polskim rynku właśnie ukazała się książka Tommy’ego Hilfigera. Jedna z najbardziej wyczekiwanych pozycji poświęconych modzie. 

Tommy Hilfiger musiał długo pracować na swoje pierwsze „conversy”. Nawet jako roznosiciel gazet nie przestawał jednak marzyć. O lepszym życiu, pieniądzach i sławie. Hilfiger nie miał łatwo. Wychowywał się w wielodzietnej rodzinie, gdzie każdy z jej członków rywalizował ze sobą. Mały Tommy nie osiągał sukcesów ani w szkole, ani w sporcie, więc nie mógł zaimponować ojcu. Choć próbował swoich sił w różnych dyscyplinach, to brakowało mu zarówno talentu, jak i warunków fizycznych, a czasem też chęci. Uwielbiał za to stroje sportowe, które nosił z dumą.

W książce Hilfiger opowiada o swojej drodze do sukcesu. Jest szczery, bo mówi otwarcie także o błędach i porażkach. Dzieli się zdobytym doświadczeniem, dzięki czemu książka  ma nie tylko charakter autobiografii, ale jest również poradnikiem kierowanym do przedsiębiorców, którzy działają w branży modowej lub chcą taką przygodę rozpocząć.

Hilfiger motywuje i jednocześnie zdradza wiele sekretów. Poznajemy go z nieznanej dotychczas strony. Jeśli jesteście miłośnikami zbudowanej przez niego marki, to z przyjemnością przeczytacie jego książkę. A jeśli jeszcze nie, to po zapoznaniu się z nią, będziecie mieli ochotę odwiedzić firmowy sklep i kupić jakiś produkt z charakterystycznym logo.

Wydawcą książki jest Wydawnictwo Dolnośląskie. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here