Answear – sklep, który rozwinął odzieżowy ecommerce

Answear.com opinie klientów
Fot. Screen serwisu Answear.com

Powstał w 2010 r. i pokazał, w jaki sposób powinno sprzedawać się odzież w internecie. Bardzo szybko na rynku pojawiła się jednak konkurencja. Jak dziś radzi sobie Answear.com?

Answear był pierwszym multibrandowym sklepem, w którym zaoferowano tak dużą liczbę marek odzieżowych. Wcześniej sprzedaż tego typu produktów odbywała się głównie na portalu aukcyjnym Allegro. Pod względem funkcjonalności polski sklep wzorowany był na zagranicznym serwisie ASOS.

Nie da się ukryć, że wygląd, asortyment i jakość obsługi była w Polsce zupełną nowością. Answear wprowadził ofertę darmowego zwrotu towarów. Oprócz dobrze przygotowanych tabel rozmiarów, pracownicy sklepu na prośbę użytkowników potrafili zmierzyć konkretny produkt lub pomóc w zakupie.

W kilka miesięcy Answear znała chyba każda osoba, która poszukiwała odzieży w internecie. Szybko jednak pojawiła się mocna konkurencja, m.in. w postaci Zalando. Dziś oba internetowe butiki rywalizują ze sobą. Jeśli chodzi o liczbę poszczególnych marek niemiecki sklep wygrywa z polskim serwisem. Szczególnie najbardziej luksusowe marki decydują się na współpracę, często na wyłączność, z Zalando. Answear dobrze radzi sobie za to w rywalizacji cenowej i jakości obsługi, która pozostała na najwyższym poziomie.

Kupujecie ubrania w sklepie Answear.com? Czekamy na Waszą opinię.

3 KOMENTARZE

  1. Mi zablokowali konto jak uzbierałam dużo punktów za zakupy. Stwierdzili, ze za często zwracałam zakupione rzeczy. A przecież to sklep internetowy i w regulaminie jak byk napisane, ze zwroty przyjmują!!!!! Nie polecam!!!

  2. Również nie polecam . Zakupiony produkt posiada ewidentną wadę, a rekalaacja została odrzucona. Strata pieniędzy.

  3. Ostrzegam potencjalnych klientów przed sytuacją, gdy zaistnieje konieczność złożenia reklamacji wadliwego towaru!!!
    Automatycznie zanikają pozory grzeczności, a zaczyna się odzieranie z godności klienta.
    Z mojego traumatycznego doświadczenia wypływa następująca rada: unikajcie wypełniania formularza reklamacyjnego, zamieszczonego na stronie sklepu, gdyż jest on NIEZGODNY z podstawą prawną.
    Towar zakupiony przeze mnie, nie zawierał pełnego opisu jego cech w trakcie zawierania umowy kupna sprzedaży. Dopiero rzeczoznawca (subiektywny w swojej ocenie) ujawnił wadę, która powinna być znana klientowi w momencie zakupu. Mimo to, reklamację odrzucono. Niestety, dalszy etap, to postępowanie sądowe.

    Nigdy więcej nie dokonam żadnego zakupu u tego nieuczciwego sprzedawcy!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj