Sieć „Żabka” rozpoczęła modernizację swoich sklepów. W wybranych punktach sprzedaży klientów wita nowe logo, inny wystrój wnętrza oraz bogatszy asortyment.
Pierwsze odmienione „Żabki” można zobaczyć w centrum Warszawy. To testy, dzięki którym właściciele sieci chcą sprawdzić, czy zmiana konceptu, wpłynie na wzrost sprzedaży.
Według przedstawicieli „Żabki” nie wystarczy posiadać już punkty spożywcze blisko osiedli mieszkaniowych. Klienci żyją w biegu, robią niewielkie zakupy, a do sklepu udają się po konkretne produkty. To spowodowało, że w nowych „Żabkach” zwiększono asortyment, a przy okazji odświeżono wygląd sklepów.
W punktach pojawiły się w m.in. dania gotowe, makarony, lasagne oraz dania jednogarnkowe, które można podgrzać na miejscu. Nową kategorią są także przekąski za 2 złote. W tej cenie klienci kupią m.in. orzechy czy bakalie.
W nowych sklepach odmieniono także usługę „Żabka Cafe”. Od teraz można tam zakupić grillowane tosty, kanapki, pierogi i inne świeże produkty.
W Polsce „Żabka” ma ponad 3.5 tys. sklepów. Na razie nie wiadomo, czy nowy koncept obejmie wszystkie z punktów sprzedaży.