Zalando – reklamacja. Formularz i adres e-mail. Co napisać i gdzie zgłosić?

Zakupiłeś produkt w sklepie internetowym Zalando, który posiada wadę? Przeczytaj, co musisz zrobić, żeby twoja reklamacja została rozpatrzona.

Zalando darmowy zwrot

Jeśli kupiłeś na Zalando produkt, który ci nie odpowiada, to nic straconego. Sklep posiada jeden z najlepszych programów klienckich i tym samym pozwala na zwrot zamówienia w ciągu 100 dni. Jeśli w tym czasie zauważyłeś wadę, to nie musisz składać reklamacji, a po prostu zwrócić swój towar. Pod warunkiem, że był nieużywany. Na swoim koncie użytkownika kliknij w przycisk „Dokonaj zwrotu”, podaj nr konta i koniecznie zaznacz jako powód zwrotu – artykuł uszkodzony. Następnie wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej. Kurier może odebrać paczkę z twojego mieszkania lub sam przekażesz ją do punktu partnerskiego – np. sklepu sieci Żabka.

Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty dotarcia przesyłki zwrotnej do magazynu Zalando.

Zalando – reklamacja

Może się jednak zdarzyć, że po upływie 100 dni zauważysz, że produkt ma wadę, która nie jest związana z użytkowaniem ubrania czy butów, a wykorzystaniem przez producenta złej jakości materiału czy niewłaściwego rozwiązania konstrukcyjnego. W takim przypadku powinieneś skontaktować się z obsługą sklepu.

Kliknij tutaj, aby uruchomić formularz reklamacyjny Zalando

Po uruchomieniu formularza reklamacyjnego należy podać swoje dane osobowe – imię nazwisko, adres e-mail. Następnie trzeba wybrać numer zamówienia i wpisać kategorię wady – np. wada fabryczna, kroju, podeszwy. W kolejnym polu wpisujemy więcej informacji na temat uszkodzenia, kiedy je zauważyliśmy, jak wygląda, czy da się dalej użytkować dany produkt. Do reklamacji powinniśmy dołączyć przynajmniej 1 zdjęcie. Maksymalnie możemy dodać 3 fotografie, ale trzeba pamiętać, że każdy plik musi mieć rozmiar mniejszy niż 2 mb.

Reklamacja uznana?

Reklamowałeś jakiś produkt w sklepie internetowym Zalando? Zostaw swoją opinię w komentarzach.

10 KOMENTARZE

  1. od m-ca czekam na e-mail w sprawie złożonej reklamacji butów,nikt na infolini nie potrafi mi odpowiedzieć jak złożyć rekalamację w przypadku jak zlikwidowane zostało konto,a prawo do reklamacji butów istnieje

  2. od m-ca czekam na e-mail w sprawie złożonej reklamacji butów,nikt na ifolini nie potrafi mi odpowiedzieć jak złożyć rekalamację w przypadku jak zlikwidowane zostało konto,a prawo do reklamacji butów istnieje

  3. Innowacejna 8, 74-100 Gryfino. Good afternoon. I want to tell you about a bad attitude and non -respect for Zolando workers to Ukrainian ki. There are two Polish leaders in group B Pak, Kinga and Pawel. Which, Stybayts, humiliate, insult and bring to emotions in order to write a report and notes on ordinary workers. At the same time, they are persuaded and slandering close to themselves, on a working person who was not disdained by him and this lasts for more than two years. At the same time, they say that no one and nothing translates to them, that will not be expelled or fired, because they are bosses and Leders. A lot of good workers who make above the norms leave and quit them from them. And they do not motivate the fact that others will come and then others and so on. I ask you to take measures to leaders (Kinga i Pawel of the load B PAK). And more evaluated by the leaders, you need to change it for electronic feelings, so that everyone can send leaders from the house by mail, because at work they do not allow one to fill out the questionnaire for evaluately at work. . Their mentors stand nearby and spy on what grades you give them. And if they see that you put the wrong assessment that they need, well, then everyone, they will begin to look for a different excuse to write complaints and pipe and in the end, you will be fired. And there are many more meannesses that PAWEL I KINGA from the group B pak. These are two very bad Kinga I Pawel leaders from the B Zalando group. Innowacejna 8, 74-100 Gryfino. I ask you to take measures to these two non-cherry and non-decent leaders. Sincerely, employee Zolando.

  4. Buty zakupione w marcu w 2022. Botki wiosna/jesień. Reklamacja złożona we wrześniu 2022. Reklamacja uwzględniona w ciągu kilku godzin. Kwota zwrócona w całości.

  5. Po 2 tygodniach od użytkowania obuwia rozszedł się materiał w zrobiła się dziura w czółenkach. Zalando postanowiło zwrócić tylko część kwoty (56% kwoty zakupu). I tyle. Nie polecam.

  6. Witam, dostałam kod zniżkowy na zakupy, ponieważ odesłałam do Zalando wadliwe buty. Kolejne buty znowu przyszły wadliwe i odesłałam je i teraz nie mogę doprosić się o nowy kod zniżkowy. Dlaczego mam płacić teraz więcej za te same buty zamówione drugi raz?

  7. Witam chciałam dokonać reklamacji po kilku założeniach przez moja córeczka bucików zaczęły jak by się robić purchle

  8. 1 wrzesnia2021 wysłałam 220 złotych za produkt.
    Nie mam potwierdzenia, że przyjęto zlecenie do realizacji. Może coś zrobiłam żle. Pierwszy raz wykonuje operacje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj