Marki, które powinieneś znać: Giacomo Conti

Giacomo Conti - modne ubrania
Fot. Giacomo Conti

Powstała w 2006 roku polska marka Giacomo Conti stara się rywalizować o klientów z innymi rodzimymi firmami – Vistulą i Bytomiem, stawiając jednak na odważniejsze pod względem kolorystycznym produkty.

Giacomo Conti ma już kilkadziesiąt punktów stacjonarnych zlokalizowanych w galeriach handlowych. Od jakiegoś czasu prowadzi także sprzedaż poprzez własny sklep internetowy.

Początkowo firma oferowała wyłącznie garnitury i koszule. Wraz z rozwojem rozszerzono asortyment także o inne eleganckie produkty – płaszcze, swetry, spodnie i charakterystyczne marynarki w odważnych kolorach. Mocne odcienie to duża zaleta letnich kolekcji.

– U naszych podstaw leżą dwie tradycje. Z jednej strony tradycja polskiego krawiectwa, dbającego o każdy szczegół, z drugiej – tradycja włoskiej lekkości designu – tłumaczą założyciele Giacomo Conti.

Na jakość produktu duży wpływ mają wykorzystywane tkaniny. W przypadku Giacomo Conti pozyskiwane są one od znanych europejskich producentów, którymi są m.in. Cerruti, Zegna czy Brennet.

Dobre opinie na temat wzornictwa i jakości produktów opisywanej marki świadczą o tym, że już wkrótce firma może zagrozić swoim bardziej znanym konkurentom – Vistuli i Bytomiowi.

Jakie jest Twoje zdanie na temat marki Giacomo Conti? Opublikuj swoją opinię w komentarzach.

26 KOMENTARZE

  1. Dokonałam zakupu koszuli jako prezent gwiazdkowy. Okazał się on porażką już przy pierwszym użyciu w Sylwestra 2021. Obdarowany mężczyzna wyszedł w niej jak w saunie. Materiał z którego uszyta „nie oddycha”. Jednym słowem bubel. Odradzam

  2. właściciele aroganccy….napastują klientów darmowej poczty elektronicznej swoimi
    niezamówionymi informacjami handlowymi czyli spamami

  3. Byłam dziś w sklepie firmowym pełen profesjonalizm dwie koszule niedbale zapakowane do jednej folii z jednej z tych koszul nie jestem zadowolona.

  4. Z cały szacunkiem do autora tego artykułu, przepaść dzieli kwestie jakości między Giacomo Conti a choćby Vistulą. Nie będę się rozpisywał, bo osoby, które mają tę świadomość – wiedzą. Dla niezorientowanych – radzę najpierw iść do salonu Giacomo Conti, a potem do Vistuli. Przekonasz się sam o czym mówię. Reasumując: nie polecam eleganckich ubrań o jakości taniej, bazarowej chińszczyzny.

  5. Ja nie wiem skąd tyle negatywów. Byłem wczoraj w Bytomiu , który ogólnie „szanuję” po buty wizytowe i płaszcz/kurtkę jednak , że pierwszego lepszego się nie kupuje i warto sprawdzić konkurencję to odwiedziliśmy salon Giacomo . No i finalnie ubrałem się w Giacomo bo: płaszczyk w nowocześniejszym , taliowanym kroju , bardzo dobrze uszyty . Obuwie ocenimy podczas użytkowania ale na pierwszy rzut oka wydają się bardzo dobrze wykonane. Akurat model z podeszwą przeszytą. Płaszczyki w Bytomiu nie były złe ale każdy model zbyt klasyczny, prosty ( dosłownie ) i moim zdaniem gorzej wykonane ( podszewka i detale ) . Ceny w Bytomiu o ok.30% wyższe. Zaznaczam , że to moja opinia , oferta obu sklepów jest też kwestią gustu. Jeżeli ktoś woli klasyczne wzory to nie ma co porównywać . Giacomo może chce trafić w gusta młodszej klienteli . Pozdrawiam

  6. nie można wykorzystać karty podarunkowej na stronie internetowej o czym nikt nie informował mnie przy kupnie karty.Obsługa sklepu internetowego ma to gdzieś,nawet nie chce mi sprowadzić danego produktu do sklepu gdzie zapłaciłbym tą kartą.Jednym słowem mają gdzieś klienta !!! nie polecam omijać szerokim łukiem.W ogóle kto w dzisiejszych czasach nie przyjmuje zwrotów i nie ma możliwości zamówienia towaru do sklepu a opłaceniu przy odbiorze.

  7. W URSUSIE ROK TEMU KUPIŁEM GARNITUR W PIĘKNA KRATĘ U PANI MAGDY, GDZIE ZAOFEROWAŁA MI PORADY STYLISTY ŻE NIBY ONA PROWADZI. OCZYWIŚCIE SKORZYSTAŁEM . FANTASTYCZNA, KONKRETNA PROFESJONALNA! I GDZIE TERAZ TA PANI PRACUJE ? BO BYŁEM W FACTORY PARĘ RAZY I JUŻ JEJ NIE WIDZIAŁEM SAME NOWE TWARZE KTÓRE NIE MAJA POJĘCIA NA TEMAT MODY MĘSKIEJ… JEDNA BLONDYNKA Z ŁASKĄ MNIE OBSŁUGIWAŁA JAKBY BYŁA TAM ZA KARĘ. EKIPA DO ZMIANY.
    POZDRAWIAM BYŁY KLIENT !

  8. Nie polecam firmy wszystko sprowadzane z chin bądź z galeri Ptak. Koszule przerabianie i sprzedawane jako nowa kolekcja .
    Buty rozwalają sie po jednokrotnym użytku, swetry przesyłane na sklep przez 5sezonow te same pod szyldem nowa kolekcja, garnitury bardzo slabej jakosci personel nastawiony na sprzedaz za wszelka cene ze wzgledu na premie od sprzedazy indywidualnej rabaty sa wirtualne tak naprawde zadne ceny sa zawyzane a potem niby rabat!!!

  9. Salon w Ursusie w Warszawie, poniżej krytyki, gdzie podział się profesjonalizm Pań sprzedających. Pani ekspedientka przestraszona, mówiła, że jest nowa, ale do obgadywania z innymi Paniami mojej osoby po kątach, jakoś odwagę miała. Natomiast kierowniczka Pani Klaudia niemiła, opryskliwa, do tego naganne traktowanie personelu przy klientach nic dziwnego, że co chwila się zmienia obsługa w tym salonie. Pani kierownik brak podstawowej wiedzy, nie umiała mi odpowiedzieć na większość pytań, wciskała produkt byle sprzedać, jak się okazało później rozmiar i fason fatalny, całkowicie źle dopasowany, krawcowa oczywiście nie ma czasu na przeróbki i najlepiej jechać, gdzie indziej do innego salonu. Trafiłem do salonu w Złotych Tarasach, ale często bywamy również w Blue City i tu następuje przełom, bo obsługa wspaniała, fachowa, z ogromnym zapasem wiedzy i doświadczenia kierowniczka przesympatyczna i uśmiechnięta odpowiadająca na każde moje pytanie, nie tylko kupiłem tam 2 garnitur, ale również postanowiłem uszyć sobie garnitur na miarę, gdyż również jest taka możliwość, o czym dowiedziałem się od Pani w Złotych Tarasach. Okazuje się, iż firma nie jest zła, w salonach firmowych personel jest wyśmienicie wyszkolony, natomiast factory ursus rządzi się innymi prawami, za sprawą okropnej i pyskatej, ale mało inteligentnej kierowniczki Pani Klaudii.

  10. Nie polecam Factory Ursus Warszwa Giacomo Conti… ..Personel pozostawia duzo do zyczenia..Brak kompetencji.. szepty pod katem klienta ..komentarze nie zupelnie na miejscu .,Zapewniano mnie.. ze garnitur kupuje w promocji ze znizka 100-200 zl- jak sie okazalo- zadnych promocji nie ma !!!!!..to zwykla sciema!!!!.Chcialem kupic garnitur w dobrej cenie ,jedna z Pan z obslugi zapewniala mnie ze garnitur jest wysokiej jakosci po czym slysze stojac w przymierzaln-i cyt..w koncu bozbedziemy sie tego chinskiego gowna….

  11. Daleko tej firmie do Bytomia czy Vistuli, nie wiem jak można porównywać ją do tych firm. Nie polecam tam zakupów, mam marynarkę, koszulę i sweter z tej firmy i wszystko jest uszyte fatalnie. Firma dla mniej wymagających klientów.

  12. Do Bytomia i Vistuli to im jeszcze bardzo daleko. Obsługa przy zakupie bardzo miła, ale jak przyjdziesz z zastrzeżeniami co do jakości, to zaczynają się schody. Nikt nie jest zainteresowany tobą, najpierw obsłużą wszystkich kupujących, nawet jeżeli przyśli po tobie, a ty czekasz i czekasz.Nie polecam tej marki, mam z tej firmy marynarkę, koszulę i sweter i nic nie leży tak jak powinno, a zwrotów nie ma.

  13. Ich „projektanci” to czysta amatorszczyzna. Ich produkty są żałosne. Dresy są z lepszych materiałów niż ich garnitury, nie mówiąc o zachowaniu jakichkolwiek zasad przy tworzeniu rzeczy, określonych dla tego typu ubioru. Ponad to zauważyłem, że na ich mediach społecznościowych firma sukcesywnie usuwa negatywne komentarze wraz z jakąkolwiek krytyką i najprościej KUPUJE SOBIE LAJKI.

  14. NIE POLECAM SKLEPU W FACTORY URSUS W WARSZAWIE!
    Nie kompetentna obsługa. Jak się okazało po fakcie (skrócono mi za bardzo spodnie, mimo że to ich krawcowa robiła zaznaczenie) krawcowa to nie ich pracownik tylko „firma zewnętrzna” i nie biorą odpowiedzialności za jej pracę. Wręcz przeciwnie umywają ręce po fakcie.
    Nikt wcześniej o tym nie informuje, wręcz przeciwnie jest tytułowana „nasza krawcowa”.
    Kierowniczka bezczelna, niekompetentna i nie miła. Zamiast próbować załagodzić sytuację słyszałem tylko zwrot że mogę mieć pretensje do krawcowej bo to pracownik zewnętrzny. Jako rekompensatę zaproponowano mi 20% upustu na następne zakupy, a w momencie gdy powiedziałem, że nie zamierzam korzystać już z ich usług usłyszałem od niej że cyt. „firma wcale nie oczekuje, że będzie Pan robił zakupy w naszym sklepie”, trochę słabe skoro dajecie w rekompensacie 20%… BARDZO SŁABA POLITYKA FIRMY W TAKIM RAZIE! WYRWAĆ KASĘ I ZLAĆ KLIENTA.
    NIE TERMINOWI !!! Przestrzegam, bo ktoś może się naciąć, kupi garnitur, zostawi im do poprawek i nie będzie miał gotowego w podanym przez nich terminie.

  15. Witam , jeżeli chodzi o produkty są dobrej jakości, natomiast personel pozostawia wiele do życzenia… a szkoda

  16. Bardzo pozytywnie oceniam Giacomo Conti. Mam kilka marynek, bardzo dobra jakość, więc nie dziwią mnie opinie na temat tej marki.

  17. Polecam. Zainteresowałem się Giacomo Conti, bo jej opinie były bardzo dobre. Nie zawiodłem się – wysoka jakość, dobre wzornictwo. Produkt pełnowartościowy na poziomie marki Bytom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj