Marki, które powinieneś znać: Bytom

Bytom opinie na temat marki
Fot. Bytom

Kiedyś uznawano ją za markę produkującą ciuchy niemodne i kierowane do osób starszych. Dziś można powiedzieć, że Bytom zyskał uznanie wśród młodszych klientów i nie zapomina o dobrej jakości swoich produktów.

Marka z tradycją. Bytom to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm odzieżowych, tuż po Vistuli, z którą od wielu lat rywalizuje w segmencie mody eleganckiej. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1945 r. i od początku specjalizowało się w szyciu garniturów. Z biegiem czasu oferta firmy, podobnie jak głównego konkurenta, została poszerzona o płaszcze, koszule, a nawet spodnie chinosy. Obie marki w ten sposób uratowały się przed bankructwem. Tę strategię zarówno w Bytomiu, jak i Vistuli, realizował Michał Wójcik.

Pomimo zmian Bytom nadal podkreśla swoją historię, m.in. hasłem „sztuka krawiectwa od 1945 r.”. Choć cały czas walczy o młodszego klienta, to nie zapomina o swojej grupie docelowej 35-50. Widać to m.in. po modelach występujących w reklamach, dojrzalszych niż u konkurencji czy projektach typu „ikony kultury”, w których sprzedawane były ubrania nawiązujące do stylów Zbigniewa Cybulskiego, Grzegorza Ciechowskiego czy Marka Hłasko.

Co ciekawe, w Bytomiu karierę rozpoczynał znany projektant Tomasz Ossoliński.

Jaka jest Twoja opinia na temat tej marki? Czekamy na ocenę firmy Bytom w komentarzach.

18 KOMENTARZE

  1. Żenada, zakupiłam koszulę bez wydzierganych dziurek na rękawach. Błąd nasz, że ją uprałam w pralni i odebrałam wypraną i odprasowaną i była to jedyna koszula, którą wziął mąż do walizki na to wesele twierdząc że nie potrzeba innych. A mogłam ją obejrzeć dokładnie jak buraki na targu. Dzień wesela, mąż się ubiera i zgroza DZIUREK BRAK ratunek to szpic nożyczek małe nacięcia i heja na zaślubiny baranka
    Znowu pralnia i zgłoszenie reklamacji ODMOWA – tytuł USZKODZENIE MECHANICZNE a jakie urwa miało być iszkodzenie jakżeście BUBEL WYPUŚCILI co rękawy miał podwinąć? Mogłam je jeszcze sierpem urżnąć ja Kargul. FIRMA W KRÓTKICH MAJTECZKACH – wszystkim Znajomym i Nieznajomym mówię NIE po STOKROĆ NIE dla tej firemki

  2. I ja dołożę swoje trzy grosze…. też nieprzychylne… Co najbardziej bulwersujące to to, że taka firma a za przeróbkę pobiera opłaty-i co ciekawe za każdy element- czyli zwężenie spodni, ich nogawek i długości (bo nie można roskompletowac rozmiaru) płacę 3×50 czyli za przerobienie spodni dodatkowo 150zl-a mało tego spodnie są źle zrobione-kant ucieka na boki!!!! MASAKRA!!!! W związku z tym że garnitur był kupowany na ślub syna nie zdążymy już nic z tym zrobić- ale po imprezie trzeba gdzieś z nimi się udać- chodź wątpię żeby dało się coś poprawić!!!!! Z kolei zrobienie dwóch zaszewek na plecach koszuli dod.40 zł. Już nie wspomnę o nieterminowosci – miały być przeróbki na konkretny dzień bez określenia godziny i niestety po przyjściu nie były gotowe!!!

  3. Kupiłem marynarkę koło kieszeni się rozerwała, ubrana parokrotnie. Bytom stwierdził że uszkodzenie było mechaniczne i odmówił wymiany towaru, nawet nie chciałem pieniedzy. Tragedia nigdy więcej tam nic nie kupię, szkoda pieniędzy. Koszule oczywiście przy guzikach również się darły po dwukrotnym ubraniu

  4. Odradzam kupowanie w tych sklepach. Kupiłem kilka koszul, wszystkie rozdarły się koło guzików. Reklamacji nie przyjęto i zostałem kilka stówek do tyłu. Polecam natomiast konkurencję. Reklamacje przyjęte i jeszcze przeprosiny. Buta marki Bytom jest tragiczna. Pozdrawiam

  5. Przestrzegam przed zakupem odzieży tej marki, koszula Bytom London 6E za 280 zł, po 1 praniu kolor z błękitnego zamienił się w prawie biały. Koszula z targu za 50 zł jest o niebo lepszej jakości.

  6. Całe szczęście ze zniechęcona brakiem możliwości kontaktu telefonicznego(nigdy nikt nie odbiera) nie dokonałam zakupu.Mam wrażenie że ogólnie firma Bytom schodzi na psy , a szkoda.Obsługa w sklepie w Łodzi- Manufaktura jest tragiczna.Natomiast w outlet Rzgów Pan zamiast pomagać w doborze prawi morały od której to godziny należy założyć smoking (w moim przypadku ślub) nie udzielając odpowiedzi czy otrzymam smoking w danym rozmiarze . co wywołało zbędną irytację z uwagi na wywiązaną z tego powodu zbędną dyskusję. Traktowanie klienta jak przysłowiowego Janusza dla mnie jest niedopuszczalne.A temu Panu proponuję zdobycie minimalnej wiedzy z zakresu savoir vivre, a przede wszystkim szkolenie z zakresu obsługi klienta.
    Jaka firma taki personel jak widać.Odradzam zakupy w tej firmie.

  7. Fatalna jakość ubrań! Napiszę więcej – to są ŚMIECI, a nie odzież! Powinna być jakas ustawa zabraniająca produkcji takich odpadków i nakładająca wysokie kary na właścicieli i prezesów i pozostałych decydentów, którzy dopuszczają (niewątpliwie świadomie!) takie bezwartościowe barachło do sprzedaży. To nie tylko OSZUKIWANIE KLIENTA ale również NISZCZENIE PLANETY. Koszulki polo, co rok „promocja” – trzy sztuki za 99 złotych. Kupiłem w sumie sześć sztuk (różne kolory). Po jednym! praniu wszystkie skurczyły się o co najmniej jeden rozmiar, kolor mocno wyblakł, bardzo mocno zdeformowały się szwy, ściegi i kołnierzyk, materiał przypomina szmatę do podłogi – i to taką od dawna intensywnie użytkowaną. Skandal! Garnitur kupiony rok temu dosłownie porwał się! po PÓŁ ROKU niezbyt częstego użytkowania (mam kilka garniturów i kilkanaście marynarek, więc, co zrozumiałem, chodzę na zmianę, raz jedno, raz inne). Spodnie chino (dwie pary, różne kolory), noszone do biura do którego dojeżdżam samochodem, po kilku praniach zdeformowane, wyblakłe, wyglądają jakby miały kilka lat intensywnego noszenia za sobą. Wstyd taką szmatę założyć, więc postanowiłem wykorzystać je w przydomowym ogródku – obydwie pary pękły na tyłku podczas schylania się, po kilku użyciach. Mając wybór, wolałbym do końca życia kupować w second handach, niż dać się znowu okpić choćby na jedną złotówkę ŚMIECIOWEJ firmie Bytom! Co to w ogóle k… jest?!

    Jakby firma w której pracuję wypuszczała na rynek takie ŚMIECIE, w trymiga poszlibyśmy z przysłowiowymi torbami, a w związku ze specyfiką branży (farmacja medyczna), jeszcze mielibyśmy dochodzenie, prokuratora, nadzór i inspekcję „na karku”.

  8. Nie polecam. Zamówiłem muchę przez sklep internetowy, po czym dostałem całkiem inny wzór. Napisałem do sklepu, weryfikowali moje zamówienie dwa tygodnie po czym dostałem maila, że najwyżej przyślą kuriera po odbiór i zwrócą pieniądze, czyli towaru, który zamówiłem nadal nie otrzymałem. NIE POLECAM!!!

  9. Dokonywanie zwrotu zakupu internetowego w sklepie stacjonarnym jest jak załatwianie sprawy w urzędzie administracji publicznej. Aż strach zapukać. Już po raz kolejny pani w salonie okazała się gburowata i zachowywała się jakby robiła mi łaskę, że ten zwrot przyjmuje.

  10. Kupilem w Szczecinie w Galaxy marynarke z firmy „Bytom” taka sypatyczne ze struksu. Bylem na zakupach w Polsce i chcialem sobie dokupic cos do biura. W przeciagu TYGODNIA, doslownaie JEDNEGO TYGODNIA porobily sie na rekawach w okolicy ramion dzory. Material popekal na ramionach i marynarka doslownie w tych miejscach sie rozpadala. Po dwoch tygodniach bylem jeszcze raz w Szczecinie zabralem ich marynarke do reklamacji bo byla stosunkowo droga ok 600-700 zlotych jakos tak. Niestety nie mialem rachunku mimo tego ze sprzedawca mnie rozpoznal i powidzial ze oddanie pieniedzy jest niemozliwe. Na Zachodzie czy mam czy tez nie mam rachunek do produktu zawsze dostaje zwrot za towar ktory sie rozpada. ZAWSZE a firma Bytom stanela okoniem bo sprzedawca podobno dzwonil do centrali i dostal odpowiedz zeby pieniedzy nie zwracac. NIGDY WIECEJ TEGO BARACHLA NIE KUPIE! Mimo ze od lat kupuje ok 4 garniturow rocznie BYTOM jest dla mnie TABU. Nigdy wszego szajsu juz nawet nie dotchne.

  11. Kategorycznie odradzam Pani sprzedawczyni
    Która obsługiwał mnie o godz.ok 19.00 w sklepie Bytom w centrum handlowym
    Galena Jaworzno.Osoba ta była arogancja, brak jakiejkolwiek pomocy nie mówiąc już o doradztwie, Pani ta podawała koszule nie rozpakowane a przy 3 z rzędu oznajmiła że jesteśmy mało zdecydowani i więcej nie poda, była jeszcze druga Pani ale ta była bardzo zajęta klikaniem i spacerowaniem po sklepie.Szkoda bo parę miesięcy temu obsługa była super ale chyba to była inna zmiana. Szkoda sklepie bo mają fajne ubrania.

  12. odradzam.bardzo slaba jakość materiałów.spodnie pekly na srodku pośladka.zalozone trzeci raz.reklamacja uznana(no bo jak mogloby być inaczej?).koszula zalozona drugi raz,material pekl na srodku brzucha,reklamacji nie uznano i odwołanie od decyzji było odmowne.bardzo to slabe ze strony firmy przy tak wielkiej konkurencji.

  13. Jakość wykonania i materiałów bardzo niska. Wady można już zauważyć w sklepie, wystarczy sprawdź szfy kieszeni czy sciegi. Użyte materiały są cienkie, trudne do prasowania i po krótkim użytkowniu wyglądają na mocno zużyte. Fason jest ok, niestety cała reszta to jedna wielka porażka. Cena zupełnie nie adekwatna do jakości, a jakość porównywalna z chińską masową produkcją.

  14. Z daleka od tej marki, nie polecam !!!
    Niestety niespełna po roku czasu od zakupu garnituru spodnie dosłownie rozjechały się w kroku na strzępy, ewidentnie słaby materiał, nie zmieniłem wagi, ani nie wyczyniałem żadnych wygibasów, schyliłem się po teczkę i tyłek wyskoczył na wierzch. Garnitur nosiłem sporadycznie. Reklamacji nie uznano. Oczywiście nie zamierzam tego tak zostawić i oddam sprawę do rzecznika praw konsumenta.

  15. Witam.
    Jeśli ja, sceptyk internetowy zdecydowałem się na umieszczenie wpisu w internecie, to albo jestem zachwycony, albo wściekły.
    Niestety, to, co napiszę o Bytomiu, chwalebne nie jest.
    CZEKAM NA ZAMOWIONY I OPŁACONY TOWAR PONAD TYDZIEŃ. Nie ma żadnej informacji o statusie realizacji zamówienia, żadnego numeru przesy0łki, nic. Kamień w wodę. Telefon podany na stronie – absolutnie milczy.
    Czuję się oszukany, wręcz okradziony z niemałej sumy pieniędzy.
    Wybierajac towar, który według informacji w oficjalnym sklepie internetowym jest na stanie, realizujac zapłatę natychmiast,, opłacającąc transport kurierem, aby było najszybciej, oczekiwanie takie, jak moje zakrawa na potraktowanie tej sytuacji, jako wyłudzenia i oszustwa dokonanego w Internecie.
    Nikomu nie polecam zakupów w sklepie internetowym Bytom, nie polecam tym samym marki.
    Przykre to, bo – niestety – wyłącznie doskonałą jakością produktów w dzisiejszych czasach nikt się nie obronił.
    Chcesz kupić coś tej firmy? Idź do salonu, nie słuchaj sprzedawców, kup stacjonarnie, jeśli jesteś w 100% przekonany. Nie licz na „profesjonalną obsługę klienta”.

  16. Odradzam Bytom. Jak na markę premium to bardzo nieelastyczne podejście do prośby klienta i nastawione na krótkoterminowy zysk. Kupiłem nie mało rzeczy w black friday i byłem klientem firmy wcześniej.
    Chciałem wymienić produkty na inny rozmiar ale to nie jest możliwe.
    Widać trzeba zamawiać wiele rozmiarów na raz i robić potem zwroty.

    Tym razem zrobię zwrot całości ale zakupów już nie powtórzę.
    Naprawdę zawiodłem się. Marka premium a obsługa klienta bazarowa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here