Jego przykład pokazuje, że w przypadku męskiej elegancji wiek nie ma żadnego znaczenia. Lino Ieluzzi to właściciel modnego butiku Al Bazar w Mediolanie, który sam jest jednocześnie jego najlepszą reklamą.
Zdjęcia Lino obiegają internet. Ieluzzi zrywa ze stereotypem, że ludzie starsi nie potrafią wyglądać stylowo. Najczęściej można go zobaczyć w pięknych i bardzo dobrze dopasowanych dwurzędowych marynarkach.
Lino Ieluzzi lubi produkty w odcieniach beżu, brązu, szarości, ale na swoim Instagramie prezentuje także stylizacje, w których dominuje kolor niebieski i błękit. Ubrania, które nosi właściciel butiku są bardzo wysokiej jakości i wykonane m.in. z wełny wielbłądziej czy kaszmiru.
Innymi elementami, które można zauważyć u Ieluzziego to buty monki (bardzo popularne we Włoszech), ciekawe krawaty (często w żywych kolorach) i poszetki (idealnie ułożone).
Lino Ieluzzi jest propagatorem sprezzatury. To termin określający pewną nonszalancję, niedbałość i celowe łamanie reguł w modzie. Włoch wyraża ją np. poprzez odpięte rękawy koszuli.
Przedsiębiorca co roku pojawia się na jednym z najważniejszych wydarzeń modowych – Pitti Immagine Uomo we Florencji. Pomimo tego, że w tym miejscu jest wówczas wielu dobrze ubranych młodych mężczyzn, to zazwyczaj na blogach ze sprawozdaniami z targów największą popularnością cieszą się zdjęcia Lino. Stylizacje Włocha są naśladowane nie tylko przez jego rodaków, ale także Azjatów, którzy są zafascynowani tym, jak wygląda.
Jedyny butik marki Al Bazar założonej przez Lino zlokalizowany jest w Mediolanie. Firma nie prowadzi sprzedaży online, zrezygnowała także z wyprzedaży. Najpopularniejszym produktem w poszczególnych kolekcjach jest charakterystyczny krawat z siódemką wyhaftowaną w najbardziej widocznej części. Nosi go sam Lino, ale można go zobaczyć także na zdjęciach blogerów modowych z całego świata.
Co ciekawe, wybrane produkty z butiku Al Bazar prowadzonego przez Lino są dostępne także w Polsce, w pracowni Zaremba w Warszawie.