TUI Poland – opinie

TUI Poland opinie

Już od 24 lat biuro podróży TUI Poland organizuje wyjazdy wakacyjne dla polskich turystów. Jakie są opinie klientów i czy warto wybrać tego touroperatora jako towarzysza swojej podróży?

TUI Poland organizuje zarówno pakietowe imprezy turystyczne (przelot + zakwaterowanie), jak i wyjazdy oparte o dojazd własny (rezerwujemy sam hotel). W ofercie znajdują się kierunki europejskie (do części z nich możemy wylatywać przez cały rok), a także egzotyczne wyprawy np. do Dominikany, Meksyku czy na Mauritius.

Biuro prowadzi również sprzedaż tzw. biletów czarterowych na loty, które najczęściej realizowane są przez linie lotnicze: Enter Air, Small Planet czy Travel Service. To propozycja dla osób, które szukają zakwaterowanie np. serwisach pośredniczących czy rezerwując nocleg w prywatnych apartamentach.

Oferta biura TUI dostępna jest w ponad 65 biurach własnych, placówkach agencyjnych i na stronie internetowej touroperatora.

Jaka jest Wasza opinia o TUI Poland. Wyjeżdżałeś z tym biurem na wakacje? Napisz, co sądzisz o TUI w komentarzach. Czekamy na Twoją opinię. 

33 KOMENTARZE

  1. TUI to najgorsze biuro podróży. Wieczne zamieszczenie, anulowali mi wyjazd i powiedzieli o tym na kilka dni przed wakacjami, gdzie już nie mogłem cofnąć urlopu. Stanowczo nie polecam.

  2. Nie polecam TUI. Wciskają usługi dodatkowe, nie mówiąc o tym! Są mili do momentu jak nie kupiliście, potem traktują Was jako zło konieczne. Rezydent praktycznie nie może pomóc w żadnej sprawie. Na stronie internetowej mają fałszywe ceny biletów. Pokazują niższą cenę, która jest potem podbijana w systemie.

  3. TUI wielka porażka szczerze nie polecam hotel miał mieć 3 *** okazało się że ma 2 ** rezydent jak na lekarstwo.Dla mnie to firma oszustów szkoda tylko kasy no ale cóż Polak mądry po szkodzie.

  4. „Biuro podróży” stosuje karygodne praktyki naciagania ludzi. Swój urlop zarezerwowałam kilka miesięcy temu, szczegółowo wybrałam okolicę i hotel. Na TYDZIEŃ !!! przed wylotem otrzymałam informację (w piątek, około południa, na maila zwrotnego osobno dopiero w poniedziałek), że z winy hotelarza moja rezerwacja została zmieniona i zaproponowano mi miejsce o wiele gorszym standardzie. Bałabym się tam mieszkać, brudno, syf na zdjęciach, kategoria hotelu o wiele niższa.
    Mało tego, po odrzuceniu tej propozycji usłyszałam od TUI, że oni NIC nie poradzą, że wybór tak krótko przed wylotem jest tak niewielki!
    Ja w zamian wybrałam JEDYNA ofertę jaką posiadali w tej miejscowości, na co otrzymałam odpowiedź ODMOWNĄ, gdyż dla TUI była zbyt droga! Zaproponowano mi inne miejsce w zupełnie innym rejonie wyspy, wszędzie w gorszych warunkach (notabene byłam w tych rejonach w zeszłym roku, więc nie chciałam tam jechać).
    OSTATECZNIE ZOSTAŁAM BEZ WAKACJI NA KILKA DNI PRZED WYLOTEM!!!
    NIE ZAPROPONOWANO MI NIC PRZYNAJMNIEJ NA RÓWNI ZE STANDARDEM, JAKI KUPIŁAM!
    Bardzo trudny kontakt z biurem, tylko mailowo, niemiła obsługa kiedy jakimś cudem dostałam numer telefonu!
    ZMARNOWANO MI URLOP, CZAS PRZEDURLOPOWY, jedyny jaki miałam w roku.
    Jestem juz w kontakcie z prawnikiem, aby ubiegać się o odszkodowanie od tej firmy.

    Jeśli nie chcecie narażać swoich planów to wybierzcie inne biura. Obsługa klienta TO PORAŻKA! Cokolwiek się wydarzy – KONTAKT TYLKO MAILOWY! Zero empatii, czysty wyzysk!

  5. W tym roku byłam pierwszy i ostatni raz z biurem Tui . Chociaż mój wyjazd była niezwykle udany, to jednak nie można liczyć na żadną pomoc ani kontakt z rezydentem. Po przylocie wsadziła nas pani do autobusu , kazała kierowcy rozwieść turystów do hoteli, tylko tak się składaka, że mnie w tym roku dowieziono do zupełnie innego hotelu , musiałam sobie sama poradzić, żeby dotrzeć do właściwego. . Kompletna porażka ze strony organizatorów, ponieważ taka sytuacja nie powinna była mieć w ogóle miejsca. Pani rezydentka przeprowadziła spotkanie organizacyjne , ale w drugim tygodniu mojego pobytu nie pojawiła się na dyżurze , chociaż akuratnie potrzebowałam informacji. W hotelu nie było podanego żadnego bezpośredniego kontaktu do pani rezydent, tylko kontaktowałam się z biurem w Polsce – kolejna porażka , a gdybym potrzebowała pomocy na miejscu to co Warszawa mi pomoże? Podczas wylotu już do Polski na lotnisku nie było żadnego rezydenta z Tui, dobrze , że byli z innych to można było uzyskać informacje. Ceny wycieczek fakultatywnych są wyższe niż podają w ofertach i nie mają zbyt wiele do zaoferowania. Nie polecam tego biura.

  6. Nie polecam biura Tui. Pamiętajcie,nigdy nie dajcie się nabrać na godziny wylotu,bo jak będzie o 7 rano to i tak polecicie po południu.Nam zostało zabrane 15 godzin wakacji. Zawoza na noc bo liczą się noclegi. Skladalismy reklamacje,niestety bezskutecznie.Rozumiemy,ze takie rzeczy się zdarzają ale nie w takiej ilości.Mało tego,informuja wtedy gdy nie mozna sie wycofac.Tui nie dba o klienta.Coś w tym biurze jest nie tak.Zastanówcie się zanim skorzystacie.

  7. Korzystałam pierwszy raz z biura podróży TUI. Wszystko było zgodnie z zamówieniem. Jednak mam zastrzeżenia co do rezydenta. Do tej pory korzystałam z ITAKI i tam rezydent za każdym razem był do dyspozycji swoich klientów. Czuliśmy się bezpiecznie i pewnie. Od przylotu do wylotu towarzyszył swoim klientom, włącznie z zawiezieniem do hotelu i odwiezieniem na lotnisko. W TUI rezydent pojawił się na lotnisku, wskazał jak bydłu, gdzie szukać autokaru i sami byliśmy rozwożeni po hotelach. Powrót taki sam. Rezydent pojawił się dnia następnego, by przedstawić oferty wycieczek, natomiast ktoś poprosił o telefon do niej, to odparła, ze telefonu nie daje, bo też ma swoje życie prywatne. Skandal!!! Dzięki takim rezydentom nie skorzystam już z usług TUI. Chwaliła się, że wyszła za Turka i od 18 lat mieszka w Turcji. Dziękuję za takich opiekunów. Bez usług takie pani wszyscy bez problemu dotrą do hoteli, po co więc za nich mamy płacić?

    • Biuro nastawione tylko na kasę brak opieki rezydenta rezerwacja pokoju niezgodna z umowa miałem mieć jedno łóżko miałem dwa pojedyncze wif w pokoju musiałem wykupić za 12 dolarów widok na morze miałem na baseny na lotnisko musiałem jechać taxi bo pani rezydent poinformował a mnie ze wyjazd jest o 15.30 a autokar odjechał o14.55 i nikt nie sprawdził ze brakuje dwuch osób żenada nigdy więcej wczsow z tym biurem

  8. Ja nie polecam! Wiedzą o zmianach pokoi, hotelu, ale nie informują, żeby klient w ostatnim momencie nie zrezygnował. To nie fair.

  9. Rezerwowalem wakcje w Tui Pestka Poznań i byko wszystko Ok.Zapłaciłem wakacje z gory na 4miesiace przed wylotem i nie czułem żebym biuro sie mną juz nie interesowało.Lot,transfer z lotniska,rezydenci,hotel w jak najlepszym porzadku!!!!

  10. Beznadziejne biuro.Oszukują na każdym kroku po zapłaceniu całości. Opornie i nieumiejetnie wystawiają faktury. Opozniaja wyloty.Nigdy nie działają na korzyść klienta.

  11. Nie polecam! Po przyjeździe na miejsce zupełnie inny hotel niż ten zarezerwowany, biura nic sobie z tego nie robi, nie chce uznać reklamacji.

  12. byliśmy z tui polskim w meksyku,a rok pózniej z tui niemieckim na dominikanie,absolutnie żadnej różnicy.często wyjeżdżamy na letnie wakacje w zasadzie tylko z tui i zawsze jest okey.jak czytam niektóre komentarze to dochodzę do wniosku,że mamy bardzo dużo szczęścia,ale tyle razy?

  13. Niestety TUI stosuje nieuczciwe praktyki , łamie prawa konsumenta, jest firma nastawiona na zysk a nie na rzetelne i uczciwe robienie biznesu z klientami. Nie szanuje swoich pracowników , nie szanuje współpracujących firm, za co wylecieli z Polskiej Izby Turystyki.
    na swojej stronie FB kasują i blokują niekorzystne komentarze (chociaż nie łamią ich własnego regulaminu)
    Ogólnie to nie jest firma warta waszych pieniędzy – wyroluje was bez skrupułów przy najbliższej okazji.
    Radzę poszukać kogoś bardziej uczciwego.

  14. Ja jeżdżę z TUI któryś rok z rzędu i odpukać nie miałam żadnych kłopotów: odwołań lotu, brak opieki rezydenta. Jestem zadowolona i mam nadzieje że tak zostanie.

  15. Czy istnieje jeszcze polska strona tui na fb? Mam wrażenie,ze za krytyczne uwagi pod ich adresem, zostałam zablokowana. Wciąż kieruje mnie na tui deutschland. Czy ktoś ma podobnie?

  16. NIE POLECAM!!!! Przenoszą loty, ciągłe problemy z czymkolwiek. Zero kontaktu….pierwszy i ostatni raz korzystam z ich usług. Wolę dopłacić parę stówek i mieć głowę spokojna….

  17. Nas też nieźle zrobili. Na Majorce nie przyjechał transfer i cudem znaleźliśmy wolną taksówkę żeby zdążyć (wszyscy Polacy wydzwaniali)

  18. Nie polecam TUI. Zupełnie nie ma tam opieki rezydenta, człowiek płaci tyle pieniędzy za wakacje, a jest sam na lotnisku, sam w hotelu. Rezydent się nie pojawia na ustalonych przez siebie dyżurów, w biurze Panie nic nie wiedzą, nie można się dodzwonić. Wybierzcie inne biura.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here